zaloguj się rejestracja zapomniałem hasła

Najczęstsze pytania

Znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli mimo wszystko nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie/a, koniecznie się z nami skontaktuj.
 

1. Czy ogłoszenia są wiarygodne?

Dbamy o jakość ogłoszeń, dlatego każde ogłoszenie weryfikujemy. Weryfikacja polega na tym, że Gospodarz noclegu, który chce ogłaszać się w o!Noclegi.pl musi przesłać dokumenty uwiarygodniające, np. ostatni rachunek za energię, na którym znajdują się dane Obiektu noclegowego. W przypadku firm prosimy o dokumenty związane z prowadzeniem działalności gospodarczej, na przykład zaświadczenie o nadaniu numeru NIP.
 

2. Ktoś podał mój numer telefonu do Serwisu.

Być może ktoś omyłkowo wprowadził Twój numer telefonu do ogłoszenia. Oczywiście zweryfikujemy to i zainterweniujemy w Twojej sprawie. Jak najszybciej skontaktuj się z nami i opisz dokładnie problem. Pamiętaj, aby podać link do ogłoszenia. 
 

3. Chcę dodać ogłoszenie, jak to zrobić? jaki będzie koszt?

Dodanie ogłoszenia noclegowego do oNoclegi.pl jest bezpłatne. Nie pobieramy żadnych prowizji, ani opłat dodatkowych. Jeżeli chcesz dodać ogłoszenie musisz się Zarejestrować, następnie Zalogować i Dodać obiekt. Dokładnie to wytłumaczyliśmy na stronie Jak dodać ogłoszenie.
 

4. Ile czasu trwa, aż moje ogłoszenie pojawi się na oNoclegi.pl?

Dbając o jakość ogłoszeń, ich czytelność i spójność, zajmuje nam to trochę czasu. Dodatkowo każde ogłoszenie weryfikujemy pod względem prawdziwości. Im szybciej doślesz nam  dokumenty uwiarygodniające tym Twoje ogłoszenie szybciej pojawi się w Seriwsie. Zazwyczaj ogłoszenie opublikujemy do 5 dni roboczych.
 

5. Ktoś ukradł zdjęcia, podszywa się pod mój Obiekt i dodał je do Serwisu.

Jak najszybciej skontaktuj się z nami. Napisz do nas e-mail z oświadczeniem, że ktoś się posłużył się Twoimi zdjęciami i podszywa się pod Twój Obiekt. Uwzględnij jak najwięcej szczegółów, abyśmy mogli to zweryfikować. W zgłoszeniu koniecznie podaj nam link do ogłoszenia.
 

6. Zapomniałem/am hasła do konta.

Pomożemy! Należy zresetować i ustawić nowe hasło. Aby ustawić nowe hasło, przejdź do Zapomniałeś hasła, następnie podaj adres e-mail, taki sam jak przy rejestracji. Na wskazany e-mail otrzymasz informację o odblokowaniu konta i ustanowieniu nowego hasła. Prawda, że proste?
 

7. Jakie są wymagania odnośnie dodawanych ogłoszeń?

  • Ogłoszenia muszą dotyczyć Twojego Obiektu, lub zostałeś upoważniony do działania w imieniu właściciela.
  • Zdjęcia muszą być Twoją własnością, lub posiadasz do nich prawa autorskie.
  • Opis ogłoszenia powinien zawierać informacje o noclegach i warunkach, jakie panują w Obiekcie.
  • Informacje zawarte w ogłoszeniu muszą być prawdziwe.
  • Ogłoszenie nie może zawierać linków i reklam do innych Serwisów.
  • Zdjęcia nie mogą zawierać twarzy gości, a w treści ogłoszenia nie może być żadnych danych wrażliwych.

8. Moje ogłoszenie nie zostało opublikowane, dlaczego?

Wszystkie ogłoszenia w Serwisie są moderowane. Oznacza to, że aby pojawiło się w Serwisie, musi zostać przez nas ręcznie zatwierdzone. Nie opublikujemy ogłoszenia jeśli jest niezgodne z naszym Regulaminem, lub mieliśmy wątpliwości co do jego autentyczności. Ponadto możemy usunąć ogłoszenie, które zostało wcześniej zatwierdzone, jeśli się na przykład okaże, że ktoś podszywa się pod czyjś Obiekt.
 

9. Dlaczego za darmo?

Mamy radość z tworzenia, dlatego nie pobieramy żadnych opłat za dodanie ogłoszenia do oNoclegi.pl. Jeśli chcesz poczytać więcej o naszej misji, poznajmy się bliżej, przejdź do strony „Kim jesteśmy”.
 

10. Dzwoniłem pod numer telefonu z ogłoszenia, jednak nie odpowiada...

Spróbuj zadzwonić w innym terminie. Być może osoba, do której dzwonisz jest zajęta i nie mogła w tej chwili z Tobą rozmawiać. Warto zwrócić uwagę również na opis ogłoszenia, gdyż niektórzy ogłoszeniodawcy zaznaczają, że nie odbierają połączeń od numerów zastrzeżonych. Jeśli takowy posiadasz, być może jest to przyczyną braku kontaktu z Właścicielem Obiektu.
 

11. Chcę skorzystać z bonu turystycznego 500+, skąd dowiem się, że dany Obiekt go realizuje?

Dostosowujemy się do tego co nowe. Obiekty, które honorują bon turystyczny oznaczyliśmy naklejką. Dodatkowo wyszczególniliśmy noclegi, które honorują bon turystyczny 500+.
 

12. Dlaczego zablokowano moje konto Użytkownika?

Bardzo rzadko ograniczamy dostęp do Serwisu. Jeśli zablokowaliśmy Twoje konto, oznacza to, że nie przestrzegałeś zasad opisanych w Regulaminie. Konta Użytkowników zazwyczaj blokujemy za nadużywanie wulgaryzmów, lub jeśli podałeś nieprawdziwe dane w ogłoszeniu, które podchodzą pod wyłudzenia.

Reklama
eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3
c4ca4238a0b923820dcc509a6f75849b